Ofte stillede spørgsmål
Hvad er leveringstiden for min ordre?
Hvis du har bestilt noget fra Inpaq, er leveringstiden lidt anderledes, end du måske er vant til. Fordi vores produkter sendes direkte fra vores leverandører, kan vi spare enormt på lager- og transportomkostninger. Dette gør det muligt at prissætte vores produkter så konkurrencedygtigt. Den gennemsnitlige leveringstid er 7 til 12 hverdage (man-fre, eksklusive helligdage).
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg endnu ikke har modtaget min ordre?
På grund af den enorme interesse for vores produkter kan dit produkt ankomme lidt senere end forventet. Vi håber på din forståelse. Hvis denne periode er udløbet, og du stadig ikke har modtaget noget, bedes du sende en e-mail til info@inpaq.nl . Så finder vi ud af for dig, hvad der sker med din pakke.
Jeg ønsker at bytte/returnere min ordre, hvordan gør jeg det?
For at sende en retur, skal du blot kontakte vores kundeservice på info@inpaq.nl . Indtast dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000), som du har modtaget i bekræftelsesmailen og årsagen til returneringen. Vi giver dig derefter returadressen og bekræfter returneringen. Efter det er gjort, kan du sende produktet til os via den kurer, du har valgt.
Hvad er omkostningerne ved returnering?
Desværre er returnering til os for din egen regning. Omkostningerne vil derfor afhænge af kureren. Se hjemmesiden for den relevante kurer, du vil sende med, for mere information om priser.